طراحی سایت چیست؟ معرفی انواع سایت ها

بدون دیدگاه
طراجی سایت چیست و چه کاربردی دارد

کسب درآمد از طریق اینترنت به دلیل سهولت و قابلیت استفاده از اینترنت در خانه یا محل کار برای بسیاری از افراد مورد توجه قرار گرفته است و وب سایت ها به یکی از روش های سودمند برای کسب درآمد تبدیل شده اند.

مفهوم طراحی وب چیست؟

وب سایت مجموعه ای از صفحات یا فایل های مربوط به یک نهاد یا موضوع مرتبط است که در محلی در اینترنت به نام هاست (فضای میزبانی) قرار داده شده است و این میزبانی باید با یک آدرس مشخص به نام دامنه(Domain) تعریف شود، و بنابراین وب سایتی که می بینید یا درباره آن می شنوید به فایل های خاصی احتیاج دارد و میزبانی از این پرونده ها با نام دامنه محافظت می کند و آنها را ذخیره می کند تا بتوانیم آدرس آن را شناسایی کنیم و جمع آوری همه وب سایت ها در همه کشورها منجر به وجود شبکه گسترده ای از اطلاعات معروف به شبکه جهانی وب (WWW) می شود.

به عبارت دیگر وب سایت ها گروهی از صفحات وب هستند که توسط سرور خاصی به یکدیگر متصل شده اند و در مرورگر وب رایانه یا دستگاه های تلفن همراه کاربر نمایش داده می شوند و حاوی صفحه شروع هستند که سایر صفحات را به یکدیگر پیوند می دهد یا دروازه ای برای اتصال به دیگر سایت ها می باشد.

و فرآیند طراحی وب به معنای ایجاد سایتی است که شامل چندین صفحه و تقسیم آنها از نظر اهداف خاص و نحوه ای که می خواهید به ترتیب در وب سایت ظاهر شوند، و برنامه ریزی هر یک از صفحات وب سایت با طراحی مناسب در شرایط محتوا یا طراحی گرافیکی سایت.

به منظور ایجاد وب سایت، از زبان HTML برای پیوند بین صفحات و از زبان استایل دهی CSS برای طراحی سایت از نظر رنگ و فونت استفاده می شود و به عنوان یک الگو ظاهر می شود که قبل از ایجاد سایت اصلاح شده است، و همچنین برخی از موارد از پیش آماده شده؛ قالب های قابل استفاده و قابل تنظیم در دسترس هستند.

انواع وب سایت ها

طبق آخرین آمار در سال ۲۰۱۲، تعداد وب سایت ها به ۵۸۰ میلیون سایت در شبکه جهانی وب رسیده است، اما مطمئناً همه این سایت ها مخاطبان یکسانی را هدف قرار نمی دهند یا حتی محتوای یکسانی را ارائه نمی دهند.

بنابراین، اهداف وب سایت ها با یکدیگر متفاوت است، از جمله اخبار، سایت های شبکه های اجتماعی یا حتی سایت های شخصی که کتابها یا تجربیات فردی را نمایش می دهند. در اینجا انواع وب سایت ها را ذکر خواهیم کرد:

• سایت های خبری:

این سایت ها حاوی جدیدترین اخبار در زمینه های مختلف هستند و برخی از این وب سایت ها دارای کانال های خبری مخصوص به خود هستند که از طریق تلویزیون نمایش داده می شوند و تاریخ برنامه های نمایش داده شده و اخبار اختصاصی را ارائه می دهند.

• وب سایت های تجاری(فروشگاهی):

این وب سایت ها شامل پیشنهادات، محصولات یا خدمات ارائه شده توسط سایت است و توسط کاربر خریداری می شود که در آن خریدار می تواند با خدمات مشتری سایت و همچنین ارزیابی هر سرویس یا محصول توسط کاربران ارتباط برقرار کند.

• سایتهای تفریحی

این سایت ها حاوی اخبار هنری و سرگرمی منحصر به فرد، و همچنین برخی از صوت و تصاویر سرگرم کننده و مفرح هستند.

سایتهای آموزشی

این سایتها شامل مراکز آموزشی اعم از آموزش از راه دور یا سایتهایی برای مراکز آموزشی دیگر مانند دانشگاهها یا موسسات می باشد.

وب سایت های دولتی

این سایتها حاوی اطلاعاتی در مورد برخی از سازمانهای دولتی مانند بخشها یا وزارتخانه های کشورها و روشهای مربوط به اسناد خاص است. آنها دسترسی به اطلاعات را در آنها تسهیل می کنند و آدرس اینترنتی آنها معمولا با gov. به پایان می رسد.

وب سایت های شخصی

این سایت ها برای افراد خاص خصوصی تلقی می شوند، به این معنی که نماینده هیچ سازمان، موسسه یا شرکتی نیستند، آنها باید نظر خود را بیان کنند یا کتابهای نویسنده یا حتی تجربیات خود را نمایش دهند.

مراحل طراحی وب سایت

پیش از هر چیز لازم به ذکر است که مراحل طراحی و بهبود وب سایت با توجه به روش یا بستری که از طریق آن سایت را ایجاد می کنید متفاوت است، اما اصول اولیه ای وجود دارد که باید در مراحل طراحی وب سایت بسته به نوع سایت، هدف و تعداد مخاطبان سایت طی کنید. پوشیده نیست که حضور وب سایت برای هر کسب و کار امری ضروری است که قریب به اکثر مشتریان در اینترنت به آن نیاز دارند و هدف این وب سایت ها عبارت است از: فروش محصولات در اینترنت یا ارائه اطلاعات و اطلاعات تماس برای محل کسب و کار. داشتن وب سایت ضروری است، چرا که روزانه تقریبا ۴.۵۴ میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند؛ این به شما این فرصت را می دهد که محصول یا خدمات خود را به بیش از نیمی از کل جمعیت جهان ارائه دهید. و این امر تنها با پیروی از مراحل ایجاد یک وب سایت تجاری طراحی شده به روش بسیار جذاب انجام می شود. بنابراین در مراحل زیر به پیش نیازهایی که برای طراحی وب سایت به آنها نیاز دارید اشاره می کنیم.

پیش نیازهای طراحی سایت

۱. تحلیل و بررسی

این اولین کاری است که باید در مراحل طراحی وب سایت انجام دهید، فارغ از هر شرایطی، از محیط کسب و کار خود، رقبای خود، مخاطبان و سلایق آنان توجه کنید، زیرا این مرحله بعداً ویژگی های همه چیز را تعیین می کند و به شما نشان می دهد که برای کسب و کار شما و مشتریان شما مناسب است یا مناسب نیست.

۲. اهداف خود را مشخص کنید

تعیین کنید که سایت را برای چه کسانی می سازید، آیا بر شهر خاصی، جنسیت خاص یا گروه سنی خاصی تمرکز خواهید کرد؟

آیا می خواهید این سایت تعاملی، تجاری یا فقط یک سایت اطلاع رسانی باشد تا مردم از وجود شما مطلع شوند؟

رقبای شما چه کسانی هستند و چه شباهت هایی نسبت به سایت رقبا داشته باشید و یا قصد دارید کاملا منحصر به فرد باشید؟

۳. برنامه ریزی

قبل از اینکه به مرحله طراحی یا برنامه نویسی برسید، در این مرحله از طراحی وب سایت، باید تجزیه و تحلیل انجام شده و اهدافی که تعیین کرده اید را در یک طرح کلی ترجمه کنید تا همه اصول اولیه ای را که تکمیل کرده اید در آن قرار دهید. اقدام کنید و نقشه سایت و مراحل طراحی آن را ترسیم کنید.

پاسخ به این نکات چیزی است که شما را در تمام مراحل طراحی یک وب سایت حرفه ای راهنمایی می کند.

در زیر به مراحل راه اندازی وب سایت اشاره خواهیم کرد.

مراحل راه اندازی سایت

۱- نام دامنه وب سایت خود را انتخاب کنید

اولین قدم برای ایجاد یک وب سایت موفق، انتخاب نام دامنه برای وب سایت است. نام دامنه آدرس وب سایت شما است و نامی است که سایت شما توسط آن در بین عموم مردم شناخته می شود، بنابراین لازم است آن را به خوبی انتخاب کنید. شما می توانید هر نامی را که می خواهید انتخاب کنید، اطمینان حاصل کنید که نام دامنه شما به آسانی به خاطر سپرده شود، به راحتی قابل نوشتن باشد و به نوع شغلی که در آن مشغول هستید مربوط باشد.

نکته دیگری که هنگام انتخاب نام دامنه باید در نظر داشته باشید، پسوند دامنه است (به عنوان مثال .com ، .net ، یا . .ir org). اگر تمایل دارید که کسب و کار شما رسمی تر به نظر برسد ما به شما پسوند com. را توصیه می کنیم، زیرا محبوب ترین پسوند دامنه است که بیش از نیمی از همه وب سایت ها از آن استفاده می کنند. پسوندهای محبوب دیگری مانند .net ، .org و … نیز وجود دارد.

همچنین نوع دیگری از پسوند دامنه وجود دارد، پسوندهایی که نمایانگر کشورها هستند، مانند .ir که نشان دهنده کشور ایران است، fr که نماینده فرانسه است و غیره. این افزونه ها برای مشاغلی که منحصراً در یک کشور فعالیت می کنند مناسب است.

شما می توانید به راحتی دامنه بخرید، تنها کافیست که در گوگل عبارت “خرید دامنه” را جستجو کنید. وب سایت های زیادی وجود دارند که وظایف آنها فروش دامنه است.

به عنوان مثال، اگر می خواهید یک وب سایت برای یک رستوران ایجاد کنید، می توانید نامهای دامنه ای را که حاوی کلمه کلیدی مورد نظر شما هستند جستجو کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید نام دامنه ای را انتخاب کنید که حاوی کلمه “food” باشد، به سایت فروشنده نام دامنه مانند namecheap بروید، کلمه “food” را در کادر جستجو تایپ کنید و لیستی از نام های دامنه موجود را دریافت خواهید کرد.

  ۲- هاست خود را انتخاب کنید

پس از تصمیم گیری در مورد نام دامنه مورد نظر خود، باید به دنبال میزبانی باشید، جایی که در اینترنت قرار دارد و فایل های وب سایت خود را در آنجا ذخیره می کنید. بسیاری از شرکت های میزبانی وب وجود دارند که به شما اجازه می دهند با چند دلار در ماه از سایت خود میزبانی کنید، که بسیار مقرون به صرفه است.

محبوب ترین وب سایت های میزبانی هاست از این قرار هستند: hostgator ، bluehost ، siteground ، Godaddy و dreamhost. این شرکت ها معمولاً چندین برنامه میزبانی را ارائه می دهند و از نظر ویژگی ها، ظرفیت ذخیره سازی و نوع سرور و همچنین قیمت ها متفاوت است. وب سایت های ذکر شده بیشتر مناسب سایت هایی هستند که کاربران خارج از ایران دارند، برای خرید هاست مناسب کشور ایران می توانید عبارت “خرید هاست” را در گوگل جستجو کنید. برای خرید هاست نیز همچون خرید دامنه، وب سایت های زیادی وجود دارند که این خدمات را ارائه می دهند. اما در حالت کلی سه نوع برنامه میزبانی وجود دارد که عبارتند از:

میزبانی مشترک: فایل های سایت در فضایی مشترک با سایت های دیگر ذخیره می شوند، این نوع برنامه برای سایت های کوچک مناسب است و قیمت آن پایین است، زیرا از چند دلار در ماه بیشتر نمی شود.

میزبانی اختصاصی: شما سرور شخصی خود را که با هیچ کس دیگری به اشتراک نمی گذارید دریافت خواهید کرد که برای شرکت های بزرگ مناسب است، اما قیمت آن بالا است، اغلب از ۱۰۰ دلار در ماه فراتر می رود.

سرور خصوصی مجازی یا میزبانی VPS: اگر می خواهید مزایای میزبانی اختصاصی را داشته باشید و مایل به پرداخت ۱۰۰ دلار در ماه نیستید، بهترین راه حل انتخاب میزبانی خصوصی مجازی است. این شبیه میزبانی اختصاصی است، زیرا کنترل کاملی را در اختیار شما قرار می دهد اما به روشی جعلی. یعنی، شما در واقع یک سرور اختصاصی دریافت نخواهید کرد، بلکه یک فضای سرور اختصاصی دریافت خواهید کرد، به این معنی که مکانهای دیگری در قسمتهای دیگر حافظه شما ذخیره می شوند، اما کاملاً از فضای شما جدا می شوند.

هنگام انتخاب برنامه مناسب برای میزبانی وب سایت، معیارهای متعددی باید در نظر گرفته شود، از جمله:

اندازه RAM

سرعت پردازنده: اگر سایت نیاز به محاسبات زیادی از سمت سرور داشته باشد، باید یک پردازنده سریع داشته باشید.

فضای ذخیره سازی: اگر قصد دارید فایل های زیادی را روی سرور ذخیره کنید، باید از کافی بودن فضای ذخیره سازی اطمینان حاصل کنید.

پهنای باند: مقدار داده هایی را که می توان از سرور در مدت زمان معینی بارگیری کرد نشان می دهد.

۳- تعیین روش ایجاد سایت

یک وب سایت می تواند به طرق مختلف ایجاد شود و برای همه در دسترس قرار گرفته است. هزینه ایجاد یک وب سایت در سال های اخیر به دلیل ظهور بسترهای تخصصی در ساخت وب سایت ها و افزایش بسترهای مستقل که کارآفرینان و برنامه نویسان از سراسر جهان را به هم متصل می کند، کاهش یافته است.

دو روش اساسی برای ایجاد وب سایت وجود دارد که هریک مزایا و معایب خاص خود را دارند:

استفاده از بسترهای ایجاد وب سایت

این بسترها به شما این امکان را می دهند که به راحتی و به سرعت یک وب سایت ایجاد کنید. معروف ترین این پلتفرم ها وردپرس، Weebly و WebStarts هستند. پلتفرم های دیگری نیز وجود دارند که در ساخت نوع خاصی از وب سایت تخصص دارند، مانند BigCommerce و Shopify که در ساخت فروشگاه های آنلاین تخصص دارند. این بسترها آسان هستند و نیازی به دانش فنی برنامه نویسی ندارند، زیرا تمام جنبه های فنی را مورد توجه قرار می دهند و یک کنترل پنل با کاربری آسان ارائه می دهند.

می توانید سایت را مدیریت کنید، قالب را تغییر دهید، صفحات اضافه کنید، محتوا را ویرایش کنید و کاربران را به راحتی مدیریت کنید. اگرچه برای استفاده از این بسترها نیازی به دانش فنی ندارید، اما ایجاد سایتی با مشخصات خاص ممکن است نیاز به دانش خوب برنامه نویسی داشته باشد. بنابراین ممکن است مجبور شوید یک برنامه نویس برای تغییر و سفارشی سازی سایت استخدام کنید.

ایجاد یک وب سایت از ابتدا

شما می توانید وب سایت خود را از ابتدا بدون اتکا به سیستم های مدیریت محتوا ایجاد کنید، و این در سالهای اخیر بسیار مقرون به صرفه شده است. پلتفرم های فریلنسینگ مانند کارلنسر و پونیشا که امکان استخدام توسعه دهندگان وب سایت با تجربه و مجرب را با مبالغ معقول فراهم می کند. مزیت استفاده از این روش این است که شما کنترل کاملی بر سایت و عملکردهای آن خواهید داشت و سایت به طور کلی سریعتر خواهد بود زیرا برای استفاده مورد نظر شما بهینه سازی شده است.

همچنین بر خلاف پلتفرم های آماده ساخت سایت که می تواند طراحی یا رویکرد خاصی را در ساخت و مدیریت سایت به شما تحمیل کند، آزادی بیشتری در طراحی سایت با مشخصات خاص به شما می دهد.

۴- ایمن سازی سایت

شما داده های زیادی را در سایت خود ذخیره خواهید کرد، چه داده های شرکت، چه داده های مشتری، و برخی از این داده ها حساس هستند. مشتریان شما انتظار دارند اطلاعات آنها ایمن باشد، بنابراین سایت باید از بالاترین سطح امنیت و حفاظت برخوردار باشد. هرگونه خلأ در سایت ممکن است به هکرها نفوذ کرده و داده های شما و مشتریان شما را بدزدد و این امر پیامدهای جدی بر پروژه و شهرت آن در بین مردم خواهد داشت. استانداردهای امنیتی زیادی وجود دارد که باید رعایت شوند که مهمترین آنها عبارتند از:

گواهی SSL – پروتکل لایه سوکت امن

این یک پروتکل امنیتی است که ارتباط بین سرور و مرورگر را رمزگذاری می کند. سایت های دارای گواهی SSL با HTTPS شروع می شوند و سایت های غیر رمزگذاری شده با HTTP شروع می شوند. شما باید مطمئن شوید که یک گواهی SSL دریافت می کنید، این برای موفقیت سایت ضروری است، زیرا از داده های منتقل شده بین سرویس گیرنده و سرور محافظت می کند و از قرار گرفتن در معرض آن جلوگیری می کند. همچنین موتورهای جستجو مانند گوگل گواهی SSL را به عنوان عاملی برای تعیین رتبه در صفحات نتایج در نظر می گیرند.

بنابراین، اخذ این گواهی به اشغال موقعیت های پیشرفته در صفحات نتایج جستجو کمک می کند. همچنین، مرورگرها سایت های رمزگذاری شده را تشخیص می دهند و با قرار دادن یک نماد قفل در نزدیکی آدرس سایت در صورت داشتن گواهی SSL، در حالی که عبارت (امن نیست) را در سایت های دیگر قرار می دهند، به امنیت آنها اطمینان می دهند یا خیر. این می تواند بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه را از بین ببرد و تصویری بد از شرکت شما ارائه دهد و این تأثیر زیادی بر فروش خواهد داشت.

هکرها لزوما سرور را هدف قرار نمی دهند، گاهی اوقات صاحبان وب سایت را هدف قرار می دهند. بنابراین، رایانه ای که برای دسترسی به کنترل پنل سایت استفاده می کنید باید ایمن باشد، یک آنتی ویروس قوی نصب کند، وارد سایت های مشکوک نشود و ایمیل هایی را باز کند که منبع آنها را نمی دانید. اگر رایانه شما به خطر بیفتد، هکر به همه داده های شما، از جمله نام کاربری و گذرواژه ای که برای دسترسی به کنترل پنل استفاده می کنید، یا حساب های مالی PayPal خود، و غیره دسترسی پیدا می کند.

افزونه های امنیتی نصب کنید: اگر از سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده می کنید، باید افزونه های امنیتی را برای ایمن سازی سایت خود و بستن نقاط ضعف احتمالی نصب کنید.

پشتیبان گیری: اگر داده های مهمی را ذخیره می کنید، ضروری است که از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت از بین رفتن آنها را بازیابی کنید. بسیاری از شرکت های میزبانی قابلیت پشتیبان گیری را به عنوان بخشی از خدمات خود ارائه می دهند. بنابراین، باید شرایط طرح میزبانی که خریداری کرده اید را بخوانید یا با شرکت میزبانی تماس بگیرید تا مطمئن شوید این ویژگی را در اختیار شما قرار داده است، در غیر این صورت، از آنها بخواهید آن را اضافه کنند، و این ممکن است هزینه های اضافی از شما بخواهد.

استخدام یک متخصص: اگر می خواهید حفاظت و امنیت بیشتری برای سایت خود داشته باشید، بهترین راه حل این است که یک متخصص امنیت سایبری را استخدام کنید تا سایت را اسکن کرده و به دنبال حفره های امنیتی یا کد مخرب باشد که می تواند در کد سایت جاسازی شود.

۵- طراحی وب سایت جذاب

۷۵ درصد مردم اعتبار یک شرکت را بر اساس طراحی وب سایت آن ارزیابی می کنند و این طبیعی است. طراحی وب سایت شرکت اولین چیزی است که بازدیدکنندگان مشاهده می کنند و اگر طراحی بد و غیرحرفه ای باشد، این شرکت را نادیده گرفته شده و غیرقابل اعتماد می دانند. از سوی دیگر، اگر آنها متوجه شوند که طراحی وب سایت شرکت زیبا و جذاب است، این امر باعث می شود آنها حرفه ای بودن و مراقبت از صاحبان سایت را احساس کنند.

طراحی وب سایت شرکت یکی از مهمترین عوامل موفقیت سایت و یکی از شرایط بهبود تجربه کاربر است. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در طراحی یک وب سایت جذاب و حرفه ای کمک می کند:

طراحی ساده وب سایت: در سالهای اخیر فلسفه طراحی جدیدی پدید آمده است. این رویکرد مینیمالیسم نامیده می شود، رویکردی که سادگی را از طریق طراحی ساده وب سایت، بدون زرق و برق بررسی می کند. طرفداران این رویکرد توصیه می کنند از بسیاری از تصاویر، گرافیک ها، ویدئوها و رسانه ها اجتناب کنید. علیرغم اهمیت رسانه ها و تصاویر در جذب بازدیدکنندگان و طراحی زیبا و جذاب به سایت شما، می توانند سرعت سایت را بسیار کاهش دهند.

طراحی وب سایت ریسپانسیو: مطمئن شوید که سایت شما بh صفحه های کوچک مانند تلفن همراه واکنش گرا است، زیرا بسیاری از بازدیدکنندگان شما از تلفن همراه استفاده می کنند. طراحی واکنش گرا به این معنی است که سایت شما بدون توجه به اندازه صفحه نمایش دستگاه مورد استفاده بازدید کننده، چه صفحه کوچک تلفن، صفحه نمایش تبلت متوسط ​​یا صفحه نمایش بزرگ کامپیوتر به خوبی ظاهر می شود. در هر شرایطی، متن ها، تصاویر، دکمه ها، و طرح سایت باید به طور طبیعی و زیبا ظاهر شود.

معماری وب سایت: قبل از اینکه حتی طراحی سایت شرکتی را شروع کنید، باید معماری سایت، یعنی طرح کلی و ساختار سایت و عناصری را که به حرکت راحت آن کمک می کند، تعریف کنید. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در مهندسی سایت و ترسیم ویژگی های کلی آن کمک می کند.

سهولت ناوبری: بازدیدکننده باید بتواند به راحتی به هر نقطه از سایت دسترسی داشته باشد. وب سایت شرکت باید طوری طراحی شود که با ایجاد یک لیست مرور که بازدیدکننده را به صفحات مهم سایت مانند: صفحه فرود، صفحه ثبت نام و سایت می برد، کلیه خدمات مورد نیاز بازدیدکنندگان در دسترس باشد.

شبیه سازی موفق وب سایت: نیازی نیست که چرخ را اختراع کنید، از رقبای خود، به ویژه بزرگترها، استفاده کنید، وارد سایت های آنها شوید و سعی کنید از طراحی آنها الهام بگیرید. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک سایت تجارت الکترونیکی طراحی کنید، اولین سایتی که باید به آن توجه کنید غول تجارت الکترونیک آمازون است. اگرچه این سایت بسیار بزرگ است و شامل میلیون ها محصول و صفحات و خدمات زیادی است، اما طراحی آن از مهندسی عملی پیروی می کند و به بازدیدکننده اجازه می دهد هر چیزی را که می خواهد پیدا کند، خواه خدمات باشد یا محصول در کوتاه مدت.

مبانی طراحی وب

به دلیل رقابت در طراحی وب و گسترش آن در سال های اخیر، شما باید یک وب سایت ممتاز داشته باشید، بنابراین هنگام طراحی سایت باید برخی اصول را رعایت کنید تا بتوانید سایتی جذاب را طراحی کنید که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند، که ما در اینجا مهمترین مبانی طراحی وب را ذکر می کنیم:

• برنامه ریزی سایت:

ایده سایت باید تعریف شود و مخاطب مورد نظر مشخص شود و برنامه ریزی از قبل سایت، دستیابی به طرحی را آسان می کند که بازدیدکنندگان را به خود جذب کند.

رنگها:

رنگها با توجه به هدفی که سایت در نظر گرفته است انتخاب می شوند، اگر به دنبال نمایش علامت تجاری باشد، یکی از رنگهای خاص خود خواهد بود، یا نشان دهنده یک شرکت خاص یا حتی خود فرد است.

• گرافیک

گرافیک ها، تصاویر و بریده های سایت به درستی ایجاد شده اند، زیرا باید در رنگ ها هماهنگی بین آنها وجود داشته باشد تا سایت به خوبی طراحی شود.

• خطوط

فونت های وب سایت باید با ظاهر کلی سایت و طراحی آن مطابقت داشته باشد و از فونت های وب ایمن که به راحتی ظاهر می شوند می توان استفاده کرد.

• محتوا

رنگ ها و طراحی سایت ممکن است اولین چیزی باشد که بازدیدکنندگان را به خود جذب می کند، اما نکته دوم محتوایی است که به مخاطبان ارائه می شود، باید برای دسترسی آسان به پیام و هدف سایت برای بازدیدکنندگان، سازگار باشد.

وب سایت خود را کجا طراحی کنم ؟!

اگر هنوز در فکر این هستید که مکان مناسب را پیدا کنید تا بتوانید وب سایت خود را به نحوی که می خواهید طراحی کنید و مناسب شما باشد، در شرکت ما پاسخ را خواهید یافت زیرا بهترین خدمات را برای طراحی وب با کیفیت بالا و مناسب ارائه می دهیم.

نوشتهٔ بعدی
سئو چیست و چه فایده ای برای وب سایت دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
همین الان تماس بگیرید